Frequently asked Questions
Als je je vliegticket voor het huwelijk hebt gekocht en je vlucht na het huwelijk plaatsvindt, dus als je meisjesnaam op je vliegticket staat, is dit geen probleem. Je kunt je vlucht uitvoeren met een huwelijksakte.
We hebben de volledige naam, achternaam, mobiel telefoonnummer en vluchtgegevens van elke passagier nodig. Als u boekt via het boekingsformulier, wordt u gevraagd naar alles wat we nodig hebben. We vragen de namen en verzekeringspapieren van de passagiers die we op de luchthaven zullen ontmoeten. www.skytrip.nl deelt geen persoonlijke informatie met derden.
Inchecken kan op de website, mobiele app of op de luchthaven van je luchtvaartmaatschappij. Inchecken
Helaas zijn de meeste vluchten niet overdraagbaar. Daarom kun je de naam niet op een andere persoon zetten.
Als je reist met een tussenstop, is de belangrijkste kwestie waar je rekening mee moet houden de transitvisumkwestie van het land waar je een tussenstop maakt. Landen zoals de VS, Canada, Australië, enz. vereisen een transitvisum, terwijl je voor andere transitpunten de nodige informatie kunt krijgen bij onze supportlijn +31 10 425 30 70 of het consulaat van het betreffende transitland.
Helaas zijn de meeste vluchten niet overdraagbaar. Daarom kun je de naam niet op een andere persoon zetten.
De prijzen van vliegtickets variëren afhankelijk van vraag en aanbod. Daarom wordt de prijs vastgesteld zodra je het ticket koopt en wordt het ticket uitgegeven zodra je de betaling hebt voltooid.
Om vliegtickets te kopen, gebruikt u het zoekvak op onze site en voert u uw reisdatums en bestemming in. Bekijk vervolgens de vluchtopties en selecteer de vlucht van uw voorkeur. Voer vervolgens uw persoonlijke gegevens in en voer uw betaling uit.
Als je een letterfout hebt gemaakt bij het invoeren van je naam en achternaam en een cijferfout bij het invoeren van je T.R. ID-nummer op je binnenlandse vluchten, kun je om assistentie vragen door onze supportlijn te bellen op +31 10 425 30 70. Als je een fout maakt in de geboortedatum, is dit geen probleem als onze passagier een volwassen passagier is. Als er een verschil is tussen de werkelijke geboortedatum en de geboortedatum die je hebt ingevoerd wanneer je een vliegticket met korting wilt kopen, kun je niet profiteren van de kortingen die je hebt ontvangen.
Voor binnenlandse vluchten geldt dat als u uw identiteitskaart kwijt bent, u aan de vlucht kunt deelnemen met uw rijbewijs of huwelijksakte. Als u niet over een van deze documenten beschikt, kunt u de vlucht maken met een kopie van het geboortebewijs dat u van de burgerlijke stand ontvangt met de aantekening "GEEN CONCURRENTIE BIJ DEELNAME AAN DE VLUCHT".
Tickets worden niet verkocht met uw mijlenpunten via www.skytrip.nl. U moet voor deze transactie contact opnemen met de betreffende luchtvaartmaatschappij.
Groepsreserveringen kunnen niet online worden gemaakt. Voor groepsreserveringen kun je ons callcenter bellen op +31 10 425 30 70 of je kunt een aanvraag doen via de pagina Reserveringsaanvraag voor groepen.
Als je andere overbagage nodig hebt dan de bagagevrijstelling die door de luchtvaartmaatschappij is vastgesteld en als je wilt weten hoeveel je per pakket of per kilo aan overbagage moet betalen, kun je contact opnemen met onze supportlijn +31 10 425 30 70.
Voor vragen die voortkomen uit je speciale behoeften, kun je contact opnemen met onze hotline voor ondersteuning op +31 10 425 30 70.
U moet contact opnemen met de betreffende functionarissen van de luchtvaartmaatschappij. Ons bedrijf www.skytrip.nl is niet verantwoordelijk voor problemen die worden veroorzaakt door de luchtvaartmaatschappij.
Allereerst willen we vermelden dat voor uw vliegtickets, overdracht naar een andere persoon, dat wil zeggen, naamswijziging op geen enkele manier wordt gemaakt. Bovendien, hoewel annulering, terugbetaling en omruiling niet mogelijk zijn voor tickets in de promotieklasse voor alle luchtvaartmaatschappijen, kunt u uw transactie doorgeven door te bellen naar onze supportlijn +31 10 425 30 70, aangezien de voorwaarden die door elke luchtvaartmaatschappij voor uw flexibele ticket worden bepaald anders zijn.
Nee, uw ticket kan niet worden overgedragen aan een andere persoon. In het geval dat u uw reis niet kunt maken, zal wanneer u bij Skytrip.nl de restitutie van uw ticket aanvraagt, dit worden verwerkt volgens de restitutievoorwaarden van het betreffende ticket.
Aangezien de voorwaarden van luchtvaartmaatschappijen variëren, moet je ons supportteam raadplegen op +31 10 425 30 70 voor informatie.
U hoeft de afdruk van uw e-ticket niet bij u te dragen. Je kunt aan de balie transacties verrichten met je ticketnummer of boekingscode (PNR) en je identiteitsbewijs/paspoort.
Terwijl onze passagiers tussen 28 en 32 weken kunnen deelnemen aan de vlucht met een doktersverklaring, kunnen passagiers van 32 weken en ouder niet deelnemen aan de vlucht, zelfs niet als ze een doktersverklaring hebben.
Bij aankoop van een ticket voor een binnenlandse vlucht moeten de volledige naam, achternaam, het identificatienummer van de Republiek Turkije, de geboortedatum en contactgegevens die op de identiteitskaart staan, volledig worden ingevuld. Bij aankoop van een internationaal vliegticket moeten de volledige naam, achternaam, paspoortnummer, geboortedatum, geldigheidsduur van het paspoort en informatie over het land waarvan de passagier onderdaan is, volledig worden ingevuld.